Nakon sedam godina održavanja after partyja Zlatnog Studija iskristaliziralo se nekoliko činjenica. To je tulum godine koji naša poznata lica ne žele propustiti, Zorica Kondža mora biti na bini s mikrofonom u ruci, a Mišo Kovač barem s nekoliko pjesama na repertoaru onoga tko je već od Kondže preuzeo mikrofon. I da, glumci vole pjevati, posebno kada je uz njih temperamentna Zore (i ne samo ona), koja ih onako malo ohrabri ili podbode da se njoj i bendu Ante Gele, glazbenog producenta naše dodjele, pridruže na bini.
Kada smo pokrenuli Zlatni Studio, nagradu Jutarnjeg lista, tjednika Studio i Hanza Medije, teško je tko mogao naslutiti da će zabava nakon njega postati ona za koju ne morate nagovarati zvijezde da se pojave na njoj. Dapače, dogodilo se suprotno.
Međutim, prva dodjela, točnije prvi after party Zlatnog Studija nije, onako sasvim iskreno, djelovao da će se pretvoriti u tulum o kojem se poslije mjesecima priča. Razlog – bio je onaj prvi. No pored toga što se radilo o debiju Zlatnog Studija baš taj dan 27. veljače temperatura se spustila na minus 17! Par dana prije pao je snijeg, potom otoplilo, a onda stisnuo taj minus koji je Zagreb okovao u led. Unatoč svemu, after party Zlatnog bio je pun, a ekipa plesala do sitnih jutarnjih sati. Bio je zapravo i više nego solidan, no ni sjena onome što će uslijediti već sljedeće godine.
I to nije pretjerivanje, jer kad se nakon službenog programa samoinicijativno na binu penju slavna imena hrvatske estrade i onako sebi za gušt hvataju mikrofona i instrumenata, a za njima se odvaže glumci, voditelji, novinari,…, to znači da je sve ponijela dobra atmosfera.
Nakon dodjele Zlatnih Studija 2019. na after partyju organiziranom u zagrebačkom klubu Matis, nije trebalo puno da se bendu Ante Gele spontano pridruže i naše najveće glazbene zvijezde. Pjevali su svoje, ali i hitove svojih kolega, a led je probila uvijek raspoložena Kondža sa svojom “Zar je voljeti grijeh”. Bilo je to poput okidača za druge, poput Nine Badrić koja je nagovorila i Janka Popovića Volarića da joj se pridruži.
Nakon Nine, iako se u početku nećkao, za klavir je sjeo Petar Grašo, koji je uz svoje uspješnice s puno emocija otpjevao i nekoliko pjesama pokojne glazbene legende Olivera Dragojevića. A onda je na scenu ponovno stupila Zore pa Zaprešić Boysi i zapravo je teško i nabrojiti tko je sve bio na bini, jer u jednom je trenutku nastala velika gužva. Plesni podij je bio pun, neki su bili i na koljenima, a unatoč žestokom startu, uzvanici se nisu brzo ispuhali i otišli kući. Oni koji su stigli na zabavu pod egidom “neću dugo”, na kraju su ostali do sitnih jutarnjih sati, a dio je i poslije partyja, još rasplesan i razgaljen nastavio tulumariti. Još i danas traju rasprave je li bio bolji taj ili onaj tulum koji je uslijedio 2020., makar ih ima još u konkurenciji za tu titulu. No, tada je te 2020. Petar Grašo stigao izravno s koncerta u Čakovcu, a Jelena Rozga iako je već sutradan morala biti u Makedoniji, ostala je neplanirano gotovo do kraja partyja. I tu je večer, nakon što je bend Ante Gele zagrijao publiku, otvorila Zorica Kondža. Prvo se prolomilo skandiranje njezina imena, a nakon nekoliko otpjevanih pjesama uslijedila je i izvedba evergreena “More”, čiji je refren razdragana masa spontano promijenila u “Zore, Zore”.
– Svi mi dolaze čestitati na nagradi, a ja samo vidim Zoricu Kondžu – rekao je tada glumac Frano Mašković.
Njegov kolega Goran Navojec odvažio se i nakon Kondže izveo pjesmu “Za ljubav treba imat dušu”, a mikrofona su se potom prihvatili i drugi glumci – Janko Popović Volarić, Nadia Cvitanović, Ana Uršula Najev… U užarenoj atmosferi zaboravila su se rivalstva i tko je osvojio nagradu, a tko ne, tko je s koje televizije, čemu su kumovali i bezvremenski hitovi Mate Miše Kovača. Tako su ruku pod ruku, zagrljeni i razdragani, Zoran Šprajc i Ivana Paradžiković pjevali “Ako me ostaviš”, premda je te godine Ivana Paradžiković Šprajcu iz ruku napokon preotela potencijalni treći kipić Zlatnog Studija za najboljeg voditelja.
Potom su uslijedila ne baš tako dobra pandemijska vremena koja su ograničila okupljanja.
No, već 2022. osjetio se povratak na staro, iako je zbog epidemioloških mjera trebalo paziti na štošta. Tulum petog jubilarnog Zlatnog Studija preselio se u novootvoreni klub Peti kupe, točnije u njegov vrt, a ni hladna večer nije rastjerala uzvanike, željne poput svih, druženja i provoda.
Šesti po redu Zlatni Studio opet je sve organizirao u punom sjaju. Uvodni izvještaj s njega glasi: “Ante Gelo i njegov bend “praše” najveće hitove, na pozornicu se penje glazbena diva Zorica Kondža, glumci, televizijski i radijski voditelji, novinari, redatelji, influenceri plešu i pjevaju bezvremene Oliverove balade ili stare rock-hitove, Goran Navojec tvrdi da je sramežljiv, ali svi znaju da ima odličan glas pa ga Kondža, uz skandiranje publike, dovlači na pozornicu gdje “odradi” pravi koncert…”.
Na sedmom po redu afterpartyju zvijezda večeri definitivno je bila legendarna Tatjana Cameron Tajči. Ona je zajedno s Antom Gelom atmosferu dovela do usijanja, a na pozornicu su se popeli i Petar Grašo te Damir Urban, koji je te godine osvojio Zlatni Studio za pjevača godine. Marko Tolja i Enes Bešlagić nisu krili da se jako dobro zabavljaju dok su također nastupili na legendarnoj pozornici, a nema sumnje da će prava fešta biti i nakon ove, osme dodjele Zlatnog Studija, i da će se o njoj još dugo, dugo pričati.